Träningsapp

Jillian michaels (som ni kanske sett som en hård tränare i Biggest loser) har släppt en gratis träningsapp som jag tycker är bra, där finns träningsövningar som hon visar genom videos, recept, och ett träningsprogram. Man kan med hjälp av det redan satta träningsprogramet och de övriga övningarna sätta ihop eget träningsprogram som man själv tycker passar. Jag tycker som sagt att appen är bra då hon ger så nogranna instruktioner och jag har redan idag lärt mig väldigt mycket och provat att göra RÄTT på övningar som jag tidigare gjort fel på och man känner direkt att musklerna jobbar! 

Hon har även en HEMSIDA för de som är intresserade



( haha jäklar vad jag gör mycket reklam nu, men jag har förstått att det är väldigt många som försöker leva ett mer hälsosamt liv och det är viktigt att vi hjälps åt och tipsar och stöttar och peppar varandra i vår framgång)  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0