Pierre Robert

Så på tv reklamen att Pierre Robert börjat sälja träningskläder så det var ju bara till att gå in på hemsidan och kolla! Jag köper nästan alltid strumpbyxor därifrån, de är ganska så dyra men man behöver inte gå och dra upp dem hela tiden eller någonting sånt så jag betalar hellre lite extra för bra kvalite. Sen deras underkläder köpte jag till teatern då man ofta byter om bland massa andra människor och jag tycker de är helt fantastiska, än så länge har de varit som nya när de kommit ur tvättmaskinen och inte tappat färg eller någonting, har två olika sorter och jag älskar dem, fast jag inte använder såna underkläder varje dag men den där veckan i månaden när man är så svullen över magen är de perfekta för de spänner ingen stans!

Blev i alal fall helt förälskad i typ alla träningskläderna så enkla men ändå fina








Alla bilder är lånade HÄR IFRÅN och där finns information och priser om alla kläder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0