gårdagen

Var i stan med Nathalie igår, snackade en massa och Shoppade en långklännig (hittade äntligen en som är lång även för mina 174 cm) och en byxdress, de skulle egentligen ha kostat över 1500:- men det var på rea så betalde mindre än halva priset!

När vi kom hem träffade vi matilda och då hade vi på oss våra nya klännigar haha lite töntigt men älskar den!!! Senare på kvällen käkade jag och kollade so you think you can dance sen vid elva stack jag och Jerker hem till Jessica, snackade lite sen ville Jerker ha scones så iväg och handla mjölk på statiol innan de stängde sen stod han och bakade mitt i natten, svingott blev det !!

Stack hem och sov sen, och vaknade av pisseregn!


Klänningen är från Zara och Byxdressen är från MQ



Mäster bagarn hamnade lite på sniskan men är lika glad för det





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0