Nooooo!!!

Ajajaj min hals, får inte bli sjuk nu!!!!

Igår var en märklig dag, cyklade i ettans växel för cykeln frusit där, ser bussen köra förbi så jag stannar och ska kolla tåget, då ser jag två killar som brukar åka bussen kuta för det kommer en till
Men jag hinner inte så missar den också...får köra bil

Vilket var underbart för solen sken och frosten på träden glittrade så jag blev helt kär! Sen är det även så att jag sjunger så falskt att folk vrider sig av smärta om jag försöker ta en ton så när jag är ensam i bilen passar jag på att sjunga med till radion som är på så hög volym att jag inte hör mig själv det är underbart!

Var i skogen med jerker och Vilma, åt, sen somnade vi båda två fast vaknade när han skulle hämta sin syster,

En annorlunda dag men jag gillade den? Idag börjar jag klockan tre för vi har ingen sal att vara i på de tidiga lektionerna så jag hade tänkt försöka plugga till samhällsförhöret/provet imorgon, måste få minst godkänt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0