kläder

Såg att ginatricot fått in några riktigt snygga träningskläder!!! jag brukar inte längta efter sommaren för jag älskar jul vinter och snö men när det bara regnar hela tiden så längtar jag lite grann eller inte längtar men jag drömmder mig bort till en varm sommarstrand där jag springer precis i vattenbrynet med sportbh och hotpants....sen samtidigt kan jag drömma om att springa i skogen när det är lite lagom fuktigt i snygga träningskläder för att senare kastas tillbaka i drömmen om att vara på stranden, denna gången på kvällen före/under/efter en härlig middag....

På detta sättet påverkar kläder mig haha ser jag ett plagg jag gillar så börjar jag dagdrömma om tillfälle att bära de plagget, i vilket sammanhang vilken känsla som finns med och till vad jag kan matcha det...





Någonting jag velat ha ett tag är en vanlig enfärgad keps som sitter bra på mitt huvud!
Tycker det kan vara skitsnyggt till vardags men även att träns i med tex



En hoooodiie...på stranden eller i skogen spelar ingen större roll

Japp jag är skittrött och drömmer om kläder men jag älskar kläder och utan jobb får man fortsätta att drömma om dem ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0