HEJHEJHEJ

Heejsan!

Jag har precis suttit och skrivit i två och en halv timme och är helt uppe i varv!

Det jag skrivit har med projektarbetet att göra, mitt och Cassandras projektarbete handlar ju om mat och efter att ha läst och skrivit massor av recept så är jag super hungrig!

Jag älskar att det är måndag idag och jag är glad att jag skrivit för jag tycker om att ha en vardag, jag har kommit på att jag är en kontroll freak och nu när jag erkänt det för mig själv kanske jag kan hjälpa mig själv både genom att veta när jag behöver ha kontroll men även kunna ge kontrollen till någon annan i vissa sammanhang.

Som sagt jag är helt uppe i varv mitt hjärta gör till och med ont så snabbt jag skrivit och mycket och nä detta är som ett träningspass. Nu funderar jag på att göra någonting att äta och sen kanske jag traskar bort till mormor och morfar och hjälper till med deras dator.

Ska även skicka iväg ett mail senare som jag skjutigt på nu i flera veckor och sen ska jag prata med mamma om löshåret och måla naglarna!!! men var sak tar sin tid:)

Någonting negativt med att vara kontrolfreaak är att jag har skitsvårt för att planera saker för då känner jag inte att jag har kontroll att göra vad jag vill och ibland måste jag ha bekräftat att såhär kommer vi göra idag så jag vet hur jag ska planera för mig själv. Jätte klyddigt jag vet haha.

Nä jag tror att huset bjuder på äggröra/äggpankaka ala sara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0