Träääna träääna!!

Hejsan! Har inte fixat ny header för vårt internet har humör svängningar eller så är det min dator men i vilket fall som helst så blir det bara kontakt när det själv vill och det vill inte!

Till något helt annat så fick jag ju en så kallat "gym boll" i födelsedags present och jag ÄLSKAR den!!! Jag trillade av några gånger när jag skulle hålla balansen då den är så mycket större än den på gymmet men med tillräckligt mycket tålamod så är det underbart avslappnade att balansera på den när man väl fått kläm på det! Provade att göra lite övningar på den och fy tusan vad jobbigt det är haha den är ju så stor så ska jag ha armarna i marken och benen på bollen så blir det sjukt tungt haha jag kan inte bära min egen vikt,

Idag har vi haft musikalrep HEEEELLA dagen, ändå ganska chill, var även på planeringskonferans med cässi:)

Nu på kvällen träffade jag min bättre halva eller vad man säger och sen tränade Friskis jag SÅ SKÖNT!! Ska gå och duscha nu snart och fixa mig för sängen! Måste gå och lägga mig tidigare för jag är helt slut på dagarna!

Bilden: haha när jag fick bollen så pumpade vi den "mycket" och den kom in genom dörren, så frågade jag jerker om han kunde pumpa lite till för jag blev åksjuk av den, det gjorde han och nu kommer den inte ut:p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0