Skoooor

Du är det dags igen! SKOOOR JAG ÄLSKAR SKOR!!!!

Jag har försökt ladda upp lite vettigare inlägg från min mobil men det har inte gått!
Jag har varit hemma igår och idag för jag inte mått bra...

Har inte orkat göra någonting alls, jag har kommit in i en sån period där jag är svinit stressad så jag orkar inte göra någonting alls, har ingen energi alls...

Men någonting som får mig på bättre humör är att kolla på skor och drömam mig bort i ett bar underbaringar på fötterna!! aaah jag vill träna och ha klänningar och snygga skor och dansa loss OCH använda min nya assnygga väska jag fick i födelsedgaspresent av cäässsii! looove it !! Låter även mina naglar växa för jag fick fett coola nagelstickers av Sofia, som jag bara måååste prova!






aaah jag är kär i dessa skorna!! både de svarta och de beiga äckligt snygga!


Har tittat på detta länge och de är sååå mycket finnare i verkligheten!
Vill ha de till ett par snygga tajta jeans!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0