Heelgen!

Godmorgon!
Förra helgen bjöd ju på födelsedagsfirande med familj och Gina vänner, den här helgen var inte sämre!

I fredags var jag svintrött efter musikalen och somnade tidigt, i lördags hämtade jag min studentmössa med jerker och klara, hahahah tycker inte jag passar inte i den men jaja jag är ändå glad wooohooo!!!!

I alla fall började jag fixa och dona en massa sen kom mina fina "lundatöser" på besök, hade melodifestivalsmys och åt massor av choklad! fick även superfina presenter och fin sång haha

Igår var det dags för firande nummer fyra haha, var på museum och malmöhus med Jerker och hans föräldrar och efteråt åt vi gott!

Avslutade helgen hemma med pappa jerker och bror, en mysig helg helt enkelt!

Har "sovmorgon" idag borde skriva den jäkla analysen eller Har tre analyser att skriva men jag jag inte orkat!

Någonting som inte var så kul var att jag brände mig på en lampa och fick en "2 gradens brännskada" haha men över lag så var det en superhelg!

Bild:en tjuvtitt på present:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0