Alla hjärtans dag

Tjenare tjenare!

Idag är det, som alla nog vet, alla hjärtans dag! woho eller? nä jag vet inte jag har haft en jobbig dag i skolan eller utmattande inte så jobbig, sen direkt hem och laga mat till familjen och min kära! Gjorde lax och kotlet med bakad potatis, till efterrätt skulle jag göra chokladmousse men det blev snarare kaffemousse haha örk jag tyckte den blev riktigt äcklig men mamma och pappa gillade den i alla fall.

Jag har tagit paus från plugg idag men får väll ta upp lite nu ikväll. Jag har fortfarande ont i armen efter sprutan.

Uch uch uch det här med studentklänning är ju lika svårt som balklänning haha jag har hittat en klännig som jag vill ha men jag är helt rädd att jag kommer hitta en anna sen som jag tycker är snyggare, denna är ju så jäkla snygg men typ alla de som kommenterat ska ha den som studentklänning så det är lite så typ kommer halva skolan med såna sen... den är i alla fall helt okej haha men jag är nog fortfarande kär i den jag såg förra året, vill bara ha den...



 



Den blir finare och finare för varje gång jag ser den
kanske borde slå till



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0