Helgen

Heej

Fredag: började dagen med(nu kom min bror in och la sig över mina ben i sängen, lade sig bredvid mig, kastade en ballong på mig och gick, syskonkärlek) ja i fredags började jag med att sitta fast på tåget och trodde jag skulle bli sen till en jobbintervju men jag kom fem minuter för tidigt haha, det fick bra i alla fall tror jag

Mötte Matilda och Nathalie, gick från stan till värnhem, fixade mina ögonbryn( ska försöka få ihop en bra före och efter bild för det är stor skillnad) träffade Matildas pojkvän, gick från södervärn till Persborg, åkte hem, träffade hjärtat, körde fyra brudar, hyrde film, mös

Lördag: uppe med tuppen, snabbdusch, kyrkan, bror konfirmation men släkt ,familj, vänner, fotboll, snurrande, kärlek, god mat!, film

Matilda och Nathalie kom på natten och vi satt och snacka sen gick strömmen men den kom tillbaka igen när jerker gick upp

Söndag: kände inte för att träna men gjorde det ändå men my little , vi hade bara 40 minuter på oss så tränade snabbt och intensivt, hem duscha, till Andreas, till Jessica, åt och kollade en liten del av fast 1, ut och gick en liten runda, hem med mys och film,

Många filmer denna helgen, " amerikan soldier eller hero" eller någonting var helt okej jag var okoncentrerad men den var sevärd

Fast five, LOVE IT!!!

New years ever(stavning) lite rörig men helt okej

Jaja nu blir det att visa kärlek för kudden, känns alltid ensamt första natten efter helgen utan jerker men men



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0