Dance

Var på gympa med mamma igår, det var nån sorts danspass med en gästtränare, sådär kul var det men skönt att röra på sig, träffade Nathalie en stund på kvällen och sen mös jag ner mig under täcket med mitt eget lilla element för fy vad jag frös!

Klockan ringde 05.40 upp och slå in pappas present sen sjöng vi för honom och jag lyckades inte somna om, har dragit i mig två mackor ( tänkte först göra smoothi men mitt huvud pallar inte det ljudet nu) tänkte även både gå i skogen och sticka till stan, får se hur det blir med de sakerna, de är frestande att ta bilen när det är minusgrader ute men det känns samtidigt väldigt onödigt när det tar typ tolv minuter att cykla dit, oavsett vad så får jag ta på mig nu och borsta tänderna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0