Lidia&Ben

Jag borde egentligen skriva en resension om en föreställning som vi var och såg på i Tisdags men jag kan inte komma på någonting att skriva. Föreställningen heter Lidia&Ben och jag brukar ha massor av idéer direkt men jag är helt tom, massor av tankar svävar som myggor ovanför mitt huvud men hur högt jag än hoppar så kan jag inte få ner dem till min nivå.

Tog det bara väldigt lugnt igår, mådde inte alls bra var gråtfärdig hela kvällen för ja jag vet inte riktigt varför men så var det i alla fall. Men idag börjar jag inte förrän halv två så jag fick en liten sovmorgon och det behövde jag nog verkligen.

Har fått ett brev från vägverket om uppskrivning och uppkörning, det är flera månader framåt men snacka om att jag är nervös ! På ett sätt blev jag besviken för jag trodde det skulle vara i oktober men jaja jag har ett datum och nu kan jag plugga efter det och köra efter det så jag kanske känner mig lite mer redo då ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0