kinamat

Hejhejhej vad jag är slut i min kropp!

Var på gymmet med frida, hon är värsta muskelknutten och fick mig att köra mycket och tungt haha. Eller ja tungt för mig hon tog dubbelt så mycket men ändå haha!

Jag firar träningen med rester. En friterad räka, fyra falaffelbollar, kina ris, stektris med kykling, sötsur sås, salad och chillisås, fast chillin var inte god idag.

Jag ska kolla lite kläder på internet och sen så småningom jag jag orka duscha och kanske köra en helkropps behandling, fuck måste köpa rakblad, ööh ! men då får jag köpa rakblad, raka mig smörja in mig, ta bort nagellacket köra peeling på naglarna haha, hår inpackning. Skoj ska bara sammla krafter först :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0