Fucking idol!

OOOH! jag blir så förbannad på idol!!!! visst vi ska ha en jämställd värld det tycker jag men om det finns FEM killar som sjunger bra och FEMTON tjejer som sjunger bra VARFÖR tar de då med fem kilalr som inte sjunger bra och skickar ut MOLLY!?!?!? Jag har hejat på henne från början och hon gjorde ju ett betydligt mindre misstag på solosången än den tjejen de valde mellan, inget illa mot henne men hallå, nä nu är jag flrbannad och ska gå och duscha för snart ska jag på kalas ! WOOHHOO :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0