Frukost!

Godmorgon!!

Idag blev det en vääldigt enkel och klassisk frukost nämligen fil&fligor vanliga cornflakes. Det är helt klart underskattat!

Igår gjorde jag inte speciellt mycket, tränade ju och sen körde vi nog bara en runda, tittade på film och käkade naturgodis,torkad frukt och nötter. Jag kan ju säga att jag hellre tar färsk frukt framför torkad.

vill bara nämna att jag skriver det här med godis mest för att peppa mig själv. Mitt mål är ju att bli av med mitt sockersug och såklart att bli vältränad, men just nu strävar jag efter att bli av med sockersuget för man mår sååå mycket bättre utan det.

Ska snart slänga på mig kläder, det blir nog bara träningskläder och en knorr på huvudet. Måste även kolla kläder till farfars 75 års kalas!

Jag sa ju att jag inte skulle köpa nya kläder förrän jag gått ner lite grann men nu har mamma och papap köpt helt nya assnygga kläder till den dagen och då vill jag ju också ha det annars ser jag bara billig ut brevid dem haha. så får kolla runt lite på det också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0