footsteps

Haha skrev i ett tidigare inlägg att jag och Jerker typ bara träffas på helgerna i vanliga fall men nu när jag varit ledig mycket denna veckan och han slutat runt 13 tiden så har det blivit så att vi träffas en del. Och igår tog vi med Wilma ut i skogen, eller Jerker tog med mig och Wilma ut i skogen rättare sagt! :P
Det blev två km, inte jättelångt kanske men alltid nått. Plus Inget godis denna dagen heller men sockersuget finns där !

Käkade gröt till frukost och ska väll snart gå och fixa mig vet inte alls vad helgen har att bjuda på, det känns inte som Fredag idag, trodde att det var torsdag bara men jaja jag klagar inte ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0