drive like crazy, man !

Haha såg Andreas igår och tänkte skriva " You drive like crazy man" men min morgonhjärna skrev " you drive like a crazy man" Jag struntade i att berätta att det blev fel ;)

Efter körskolan så träffade jag Jerkan, vi tog oss ut till Torup och avverkade 3 km, pallade inte springa så mycket denna gången, får ta det nästa gång istället.

På kvällen somnade vi till en väldigt bra film tror jag. När jag vaknade var det fett kallt i rummet då rutan stod öppen brrr it´s cold in here...badadambdadam dadadamdadam

ska göra prov på körskolan så det blirr att ta bussen om en timme måste fixa mig nuuu! ( fixa betyder att jag ska ta på mig kläder och dra en borste genom gåret. Fick väldigt mycket finnar för ett tag sen så för tillfället använder jag inte smink) om någon ville vetqa qoch ville ni inte veta så fick ni veta det endå !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0