Dofter

Idag är det tisdag och vi hade en lektion i skolan, sen gjorde jag en läxa som tog ganska lång tid.
Har även kört i malmö kaos! Och i lund hittade jag nya kläder som jag vill Dansa i så ska nog prova dem imorgon och kanske köpa om de sitter bra.

Har även köpt en nya deodorant idag, alltså jag är lite galen i deodoranter, det låter säkert asknäppt eller ja det är knäppt men kommer det en ny så måste jag köpa den, har tolv styken nu tror jag som jag växlar mellan.

Sen på tal om doft så älskar jag perfymer ! DKNY Calvin Klein, Boss jag är helt såld men min absoluta favorit just nu är inte mindre än Brittans doft som lanserades förra vintern. Jag älskar den, jag blir chokad varje gång jag märker att det är jag som luktar gott typ den är underbar och den passa typ till alla tillfälle, sen är den väll lite mer party natt men även de dagarna man bara vill piffa till sig lite extra:)

Haha märks det att jag är trött? tror det va detta har inget sammanhang alls ! Har ätit massa onyttigt idag uch men gott var det ! Min kamera är borta jag kan inte hitta den ! hur kan den bara försvinna?

Jaja ska försöka kolla idol nu sen borde jag nog plocka undan lite så kanske jag hittar kameran...

Sen måste jag säga att jag är väldigt ledsen, mina nya älsklingsskor är sönder!!! jag har använt de typ tre till fyra gånger och jag har antagligen slängt kvittot.. typiskt men ja nu Idol !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0