äckel

Igår agerade jag och Jerker taxi eller ja jag var väll mest sällskap. Vi körde hans syster och hennes sambo till en lada någon stanns, det tog en timme dit och en timme tillbaka sen käkade vi, vilade i tre timmar sen var det dags att hämta dem igen och dirket efter så stack han och hämtade sina förädrar, sen sov vi gott. Käkade choklad i bilen för att hålla mig vaken. 

Resan hem från där vi lämnade hans syster blev ett äventyr, först hade en tröska kört ner i diket och stod över hela vägen så vi fick vända och det var hundar bilar motorcykel och lite allmänt kaos, men vi kom hem. Och när vi hämtat dem sen så sa jag att vi skulle köra rakt fram men det skulle vi inte så vi fick en liten utflyckt till svalöv och klågeröd haha men vi kom hem i alla fall och var inte så jätte mycket vilse.

Nu ska jag snart fixa mig för att sticka och gymma med Frida, egentligen vill jag bara gå och duscha för jag är så ofräsh och luktar skunk !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0