Naglar

Hej hej!

Jag har varit lite off här men jag har så jäkla mycket i skolan och med körkort och men allt!!! Jag är så jäkla sugen på att tatuera mig NU jag vet vad jag vill ha men eftersom det är på ett så dumt ställe där jag har tendens att öka mått när jag har gått upp i vikt så vill jag först träna lite till så jag känner mig nöjd!!! Sen är jag riktigt sugen på att byta ut min garderob, ge det gamla till välgörenhet och bygga på mina naglar! Det känns så hemskt att skriva sånt när vi arbetat så mycket om barnen i Afrika och sånt men därför vill jag skänka gamla kläder till välgörenhet, sen vill jag ha ett jobb så jag kan köpa julklappar till mina nära och kära! Jag älskar julen och jag älskar att köpa, slå in och ge bort julklappar :) haha borde gå och lägga mig nu, har sovit typ tre till fyra timmar i natt haha så om jag ska orka regissera imorgon så behöver jag samla energi nu!:) puss puss (bilden är från när Sophia fixade mina naglar)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0