Fucking illamående

Hej!

Igår gick jag till skolan fastän jag inte mådde så bra. På kvällen hyrde jag och jerker film men jag mådde inte alls bra så jag somnade. vaknade inatt och bara låg och skakade fast min lilla jerker är typ världens sötaste när han sover. Han låg med ryggen mot mig och visste inte att jag var vaken, sen vänder han sig om och mycket försiktigt lägger han sitt huvud på min arm och lägger sin arm om mig hahah fastän jag mådde så dåligt så blev jag helt glad.

Mår fortfarande pyton och ligger kvar i sängen. Jag är svinhungrig men när jag äter så mår jag illa :(

uch vad gnällig jag är! var bjuden på kalas ikväll eller jag är bjuden på kalas men jag tror inte det blir någonting =/



Åh jag är så fest sugen !!! :(
(bild tagen av Andreas på min födelsedag!!)

OM TRE MÅNADER FYLER JAG 19 hahah WHAT så sjukt det känns nu när man planerar massa 18års fester:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0