Flashmob

Åh my love! Skulle in här och beklaga mig över hur stressad vad var för dittan och dattan men så ser jag att det händer någonting på facebook! Amanda har lagt till vårt projektarbete ( som vår lärare inte vet om än men endå)vårt förra blev ju itne jätte lyckat då det var en som anmälde sig till "mogen teater", de dokumentet hängde uppe i tre veckor. Men NU har vi tänkt om och det är redan 30 stycken som vill delta i flashmobs åh haha jag är helt till mig av förtjusning just nu och får väll hoppas att det håller i sig ! :D (Jag hade tänkt lägga upp en video men blogg.se vill inte riktigt ladda just nu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0