Idol och öronhål

Haha jag mobilbloggade om mina naglar och jag skrev typ att det gick att måla naglarna...anledningen till att jag skrev "tabbe" som rubrik i inlägget innan det var att jag råkade köpa dekorationslack istället för vanligt nagellack. Det betyder att penseln(penslen?) är minimalisk hehe men det gick ju bra endå.

Jag har precis tittat på idol, synd att Linni åkte ut jag älskar verkligen hennes röst. Men jag är så glad att min älskade lilla Olleplutt ÄNTLIGEN visade att han KAN SJUNGA!!! jag tyckte faktiskt att det var ett riktigt bra program.

Var på gymmet igår och tränade lite...funderar på att dansa nu men jag är så sjukt sugen på glass...kanske ska äta glassen och dansa sen?

annars har jag inte gjort så mycket...satt i örgänge i mina öron och de kliar riktigt mycket, brukar ju vara väldigt dålig på att ha örhänge i hålen.

Ikväll kanske jag ska ut med Amanda och Cassandra, jag får se jag känner mig lite off nu, men som sagt jag får se.

Ska plocka undan här i köket nu, vill klippa mig ! men alltså inte kort utan långt jag vill ha långt uppklippt hår och kortare lugg...aaah blablabla jag är trött det blir nog glass nu och kanske kasnke dans sen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0