Fredag

Sitter på bussen och gråter eller nä det gör jag inte men det känns så, jag är så trött och hungrig och utmattad att jag bara vill gråta!

Jag gnäller alltid om att jag vill göra nått på helgen och nu när jag blivit erbjuden så är jag så trött att jag inte kommer orka, jag tror mycket har att göra med att alla mina visdomständer börjat växa under natten, de kändes som att det pågått ett vilt slagsmål i min mun i morse när jag vaknade och båda
Mina kinder var svullna köttbulor typ...jag blir alltid helt otroligt ledsen när de börjar komma upp

Men när man är ledsen och bara tänker negativt så måste man tänka positivt och dagens roliga sak idag var när det helt plötsligt börjar snarkas under Roberts monolog haha och Christoffer ligger och sover i kulisserna hahaha

Hoppas alla får en riktigt trevlig fredagskväll och tjejer ni får schaka ruuuumpa och ha så jääääkla kul ikväll okej :*!!! <3



Kommentarer
Amanda

Åh men hjärtat mitt!



Hoppas det är bättre idag och du är piggare. Mina visdomständer är också på g nu, fast skillnaden är att dom ska operera bort mina för att dom växer fel, USCH vad jag är rädd när det är dags för det. Önskar att man bara kunde trycka tillbaka tänderna istället. Och jag är ju ingen som är rädd för sånt egentligen, men att operera i munnen.. nä, där går gränsen till och med för mig. Oj vilken lång kommentar detta blev, jaja, nu får du någonting att läsa i alla fall, haha.



Puss och Kram, jag älskar dig.

2011-11-19 @ 16:32:55
URL: http://flinmedicin.wordpress.com
matilda

saknade dig på dansgolvet!! <3 <3

2011-11-19 @ 20:31:12
sara

Ja det lutar väll mot det men jag har blivit super feg när det gäller sånt med frisyrer nu haha, vågar jag inte pannlugg så blir det kanske sidlugg...haha ilandsproblem ;)

2011-11-24 @ 23:23:06
URL: http://[email protected]
sara

Saknade att inte var med er på dansgolvet :(<33

2011-11-24 @ 23:24:32
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0