brum brum

Tjeeenare! Hehe jag har inte uppdaterat på ett tag men jag har haft ganska mycket i tankarna...

I lördags var jag nog bara hemma eller nä jag var och handlade farsdags present till min älskade pappi sen var jag bara hemma hela kvällen för jag hade fett ont i huvudet, hyrde film och käkade chips och dippa.

I söndag var det farsdag, vi var hos farmor och farfar först och käkade och sen stack vi till mormor och morfar där även lilla Thyra var. Stack hem vid tre tiden sen skrev jag mitt tal.

Igår höll jag mitt nationella tal i svenska och är väldigt nöjd fastän jag inte minns ett ord av vad jag sa typ för jag var så nervös.

 Idag var det "the big day" i körkortsväg! Vaknade 06.50 och strosade runt i huset och låg på golvet av rastlöshet och nervositet för att halv elva ta bussen in mot lund. Jag lyssnade på pepp tal från pepp appen man kan ladda ner. Appen heter PeppApp och jag kan verkligen rekomendera den om man behöver lite pepp! Jag var på körskolan typ 50 minuter innan jag skulle köra och tiden gick i sniiiiigeeeelfaaaart...men jag körde uppvärmningslektionen och sen uppkörningen och YES JAG KLARADE DET !! WOOHOO SÅ JÄKLA SKÖNT!!! Jerker hämtade mig i Lund utan att veta någonting och blev ganska så chockad när jag sa att vi kunde byta förare om han ville, haha sagt och gjort jag körde hem, bilen stannade i en rondell men det löste sig.

Stack till pappas jobb, sen hem, tog Volvon och min bror, hämtade matilda sen nathalie som slutade jobba, sen lämna matilda, lämna nathalie, köra själv till mormor och morfar, hem sen farmor och farfar och nu är jag helt slut hahah ska snart sova alltså vilken knäpp dag !!! Kan knappt fatta vad som hänt liksom men jag är skitglad och dansade typ hela vägen hem i bilen!!

Tänkte avsluta inlägget med lite snygga kläder...och skor hehe ;)



åååh Varför kan de inte göra sånahär skor med lite kortare klack!?
looove them!!



Jag bara ÄLSKAR tajta byxor i kombination med höga klackar!!



Muchoo looveoo!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0