Varm

Mina ögon svider och jag är varm, riktigt varm!

Just nu sitter jag på samma stol som jag satt på när jag skrev det senaste inlägget, det vill säga min köksstol. Innan jag log mig ner här så pyslade jag med ölburkarna, hittade 6st pripps blå som jag fyllde till 1/4 med vatten typ och satte silvertejp över hålen, sen sen har jag hittat 8 st övriga burkar som också inehåller lite vatten men som är helt insnurrade i silvertejp och det står "ÖL" på dem. Detta är till pjäsen imorgon som spelas på spyken södra, kom gärna och kolla. Jag har även fixat ihop några hjärtan som nämns i pjäsen, ska snurra in de sista burkarna nu, sen duscha och efter det blir det nagel målning och sen blir det att sova !



Jag vill sätta mig ute på ballkongen med gott sällskap och bara snacka en massa skit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0