regnskogen...

Förra helgen bjöd på både skratt och sång och det samma gjorde denna.

Jag har försökt förtränga vad som hänt hela veckan men idag kom allt i kapp mig, jag känner mig tom, fast ändå inte, jag känner mig full av kännslor men jag vet inte var jag ska göra av dem så de står liksom bara stilla innom mig, och samtidigt som det så känns det som att jag har en regnskog innåt i mig, hur detta går ihop förstår jag inte riktigt men det är i alla fall så det är.

I Fredags körde jag "stora landsväg" med körskolan, vi var tre bilar med två personer i varje bil vi körde om varandra och massa sånt, och så bytade vi vem som körde lite då och då. Det var lärorikt, jag gick bara på en lektion den dagen sen var det dans på kvällen och det blev katastrof haha musiken var så låg att vi inte hörde den så vi gick liksom fram såhär skit coola och sen när vi kommer fram till stereon så hör vi att vi är rent fö långsamma och alla börjar hoppa runt och försöker komma på var i dansen musiken är haha, sen tabbade jag mig ganska mycket men det var ändå kul, det var ju dansens dag i fredags så vi uppträdde på torget i lund.

På kvällen sen så åkte jag, andreas, jerker, tonny, felicia, sebastian och två andra brudar till Ystad för att se street race, men det hade satts upp hinder på vägen så att man inte kunde köra, så vi körde hem igen

Sen igår vaknade jag halv nio för jerker skulle iväg, jag hade ingenting bättre för mig så jag kökade och sen gick jag ut och gick/joggade i en och en halv timme ! det känns i rumpan idag kan jag säga sen stack jag och köpte mat och läppstift, snabbt hem och duschade och sen bar det av till jobb, jobbade 14.30-21.15, så konstigt det kändes att vara nästan helt ensam kvar sen i affären haha. Efter jobb fixade jag mig och sen bar det av till Tonny, där jag äntligen fick äta, klockan var tio då så jag var ju hyfsat hungrig haha, mamma hade rört ihop pastasallad av de jag köpt innan och jag sa till jerker att ta med extra och det var tur för både andreas och felicia blev sugna.

Det var kul, sen hade vi lite problem när vi skulle hem e´ller det blev inget problem utan vi åkte åtta stycken i Ikis bil, trångt men det gick.
 
jag körde på köga vita jeans shorts och en hallonrosa overseize T-shirt.

detta blev ett långt inläg men ja, puss på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0