Projektarbete

Hejsan svejsan!

I Onsdags var jag på flamman och såg NFU´s musikprojekt med matilda, satt och snackade med henne lite, snackade även en stund med elin på väg hem sen blev det direkt i bingen.

Torsdags...jaa eh inte så mycket sov med Jerker

Idag sov morgon behövdes! har följt med andreas och jerker och tittat på tapeter och i skolan hade vi bara musikal möte och sen på engelskan fick vi tillsammans våra nationella prov och jag blev GODKÄND! ååh så skönt, så det firades ikväll men god mat och efterrätt.

Vet inte om jag ska gå ut nu eller gå och lägga mig haha mina ögon svider lite av trötthet :P

Har även idéer till vad jag vill göra som projekt arbete, jag har funderat mycket på volentär arbete och välgörenhet och sånt men sen en dag när jag gick till skolan att allting inte behöver handla om pengar. Någon log mot mig och sen gick jag och log en bra bit. Jag vill arbeta med leende, istället för att sattsa på att skänka pengar så vill jag få folk att le, leende smittar av sig och man blir varm och lycklig av det så tänk på det en regnig dag, le mot folk på stan på bussen i skolan jag tror att 4 av 5 går och ler mot någon anna för att de blev lite gladare av ditt leende.

Ja det var väll allt får se hur jag gör nu ikväll...



En annan liten filur som gör mig glad:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0