Friskis&Svettis

Igår var det en så kallad "friluftsdag" i skolan där man fick välja mellan att spela volleyboll, orientera eller friskis&svettis.

Jag valde gympa och det blev två timmars friskis pass med en halvtimmes paus, jag fick verkligen inte luft hela bröstet värkte och jag har sån fruktansvärd träningsvärk idag !

Det var kul för jag har inte tränat på väldigt länge och denna träningsvärken säger att det är på tiden att jag börjar nu hehe.

Läste förberedelserna inför nationella med pappa igår och imorgon gäller det, snacka om att jag är nervös ! eller nä det är jag inte men jag känner mig lite pressad för jag MÅSTE verkligen bli godkänd !

Nu ska jag nog äta lite frukt mmm kiwi vad sugen jag blev på det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0