att göra sånt som man inte riktigt vågar

Idag pluggade jag ganska mycket, det jag har kvar är den förbaskade dansen som ska visas imorgon aaaah panik !!!

Efter pluggandet åkte jag in till Malmö med matilda där vi mötte upp nathalie och gick och fikade.
Jag sneglade bort mot trianglen och tänke, ska jag göra det. Jag sa det högt och mina kära vänner hejade på. Vi gick in på trianglen, bort till butiken och frågade om det fanns någon tid.

20 minuter senare låg jag skakandes med en trevlig kvinna som pratade lugnt med mig och mina älskade vänner som stod och höll i min fot. två minuter senare var det klar. Jag har piercat naveln, någonting jag aldrig trodde jag skulle våga göra och inte ens nu kan jag förstå hur jag vågade, men just nu i alla fall är jag glad att jag vågade och att mina små älsklingar följde med och höll i min fot haha knäppt inlägg jag vet men jag sitter här och skakar, måste gå och lägga min nu. Eller nä jag måste duscha först.





Jag och matilda kollade in den på mc's dass, den är blå och lila inte rosa
hahah ja nu ska jag duscha och röra den för första gången hehe.

puss puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0