Spagetti!

Tjeeeenare! (kan inte komma på från vilken serie det kommer)

Idag gick jag upp runt 06.30-käkade-fixade inbjudningar till Jerkers 20-års fest-duschade och runt 07.00 stod jag på östratvärgatan´s busshållplats.

Åkte till Lund för kl:8.00 hade jag körtid-efter det så stannade jag och pluggade lite teori-sen hem och skrev ut några fler inbjudningar-stack och handlade-hem till Jerker åt med honom och Pia-Swedala outlet med dem-Fika hemma hos Jessica-hem kollade på tv-åt

och NU har jag varit ute och "tränat lite" Jag satte vikter på armarna och gav mig iväg, efter en stund märkte jag att jag nog inte väntat tillräkligt länge efter maten och fick gå lite men jag gjorde övningar med armarna, gick till en liten "plats" där ingen såg mig och gjorde lite styrke övningar och konditionsövningar där tills det kom någon, då fortsatte jag gå och sen satte jag vikterna på benen och joggade, öööh vad mycket tyngre det är med vikter!

haha ja här var i princip hela min dag, nu är min kropp helt spagetti och jag ska hoppa i duschen!



Det går inte att ladda upp den bilden jag vill ladda upp
 så här kommer hem från förra sommaren typ

puss puss





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0