Böcker böcker böcker...

I morse hade jag betygsamtal i två minuter, ända lektionen jag har denna veckan haha lite drygt för sen fick jag vänta i två timmar på bussen:P

Har precis varit hos Jerker och nu hade jag tänkt börja på kompletteringen som jag ska göra som kanske kan ge mig ett VG i betyg.

Har helt missat att alla skolböcker ska vara lämnade idag så jag får åka dit imorgon och hålla tummarna på att det går att fixa. Annars inga lektioner imorgon och inga på torsdag heller vad jag vet.



Älskar tröjan ! Vill verkligen sommarshoppa nu (kanske inte stickade tröjor) men massa shorts kjolar
eller nä KLÄNNINGAR är vad jag behöver och skor och bikini och massa smått och gått :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0