Piercingar !

När jag kom hem från mallorca så såg vi att mitt abonemang gått ut och det fanns ett erbjudande om att förlänga detta och då även byta till en iphone 4 vilket jag gjorde, men jag har inte börjat använda den än för jag har inget skydd till den men det blir kanske att fixa det imorgon :D

Och häär kommer piercingarna, två av dem måste jag nog gå ner lite i vikt för att använda då det gör ont när jag sitter ner :(






Den sista bilden är inte så bra men jag får väll bjuda lite på min håriga mage...

Alla piercingarna är -->här<-- ifrån, de har fina piercingar till ett billigt pris och snabb kort leverans tid.

Och på tal om kort leverans tid så måste jag ge telenor ett plus i kanten för jag beställde min telefon i Fredags kväll/natt och jag fick papper på att jag kunde hämta ut den i måndags, de skulle ta 3-5 arbetsdagar men alltså det var ju ingen tid alls, sen kom kortet en dag senare. Nu får vi bara hoppas att den fungerar också! ;)

Får snart ta och göra lite mat ska ju jobba 14.30-21-15 idag också sen är jag förhoppningsvis ledig imorgon och sen blir det att jobba lördag söndag

är sugen på att springa men jag pallar inte duscha igen :P

plus att det regnar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0