kollage

Här komemr tre olika kollage med kläder....Jag vill ha en massa saker nu och vissa vill jag bara ha av vissa anledningar eller så vill jag egentligen inte alls ha det men jag fastnade för det när jag såg det.



Bland alla vårens härliga färger vill jag gärna ha någonting enfärgat
och enkelt, Jag har blivit helt fast i blandningen mellan svart och vitt.



Detta däremot är bara en faslig blandning av kläder jag(förutom bekinin som jag älskar)
egentligen inte vill ha men som jag kan fantisera ihop i olika sammanhang och då är
de skit snyggt. typ i sommar till en lagom solbrun kropp.



Någonting jag verkligen behöver är nya koftor och tjocktröjor
åååh vad jag längtar till våren och sommaren då man kan gå runt i
tjocktröjor och kofter på kvällarna.

Jag har en otrolig förmåga att göra allting som är lätt till någonting svårt så
nu säger jag godnatt och senare kommer nog ett riktigt kollage på det
alldeles speciella (nu gör jag det igen) sakerna, godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0