kakakak

Heeej igen !

Jag tycker att jag varit duktig idag och pluggat väldigt mycket matte !

Men jag har också ätit en massa kakor och skit och funderar starkt på att ta en sista biten kladdkaka så den är ur vägen sen !

på tal om kakor så bakade jag till vår föreställning som vi hade igår, den gick bra eller i alal fall helt okej men kakorna blev ett gott misslyckande.

i receptet stod det "kavla ut degen i längder på plåden" jag hade en smet som jag la över hela plåten men det gick väll helt okej.

Sen mina drömmar blev bara en socerchok för jag glömde mosa dem med gaffel men de blev också helt okej.

Sen de sista som blev riltigt smarrtiga om jag får säga det själv var mina kola kakor, jag tog pankakssirap istället för vanlig sirap men ojojoj vad stolt jag blev;)

För er som är sugna på att baka någonting lätt kommer alla tre recepten här :

http://www.bakakaka.se/chokladbrod

http://www.bakakaka.se/kolakakor-1375849

http://www.baktips.se/drommar.html

lycka till :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0