beroende

Huvudet hänger, jag är helt slö, kroppen ropar efter socket...

Jag tål verkligen inte att äta socker så mycket som jag har gjort de senaste veckorna, jag blir helt förstörd orkar ingenting och kroppen bara skriker efter allt som är sött. De första dagarna utan socker äter jag som en gris för jag måste ha någonting i kroppen hela tiden.

Vi har så mycket att göra i skolan nu så jag vet knappt var jag ska bli av. Jag har inte påverkats så mycket av stress i skolan förr men nu så kryper det under huden på mig och magen är kalabalik.

I morse när jag skulle hoppa på bussen försvann allting och det bara blinkade, var tvungen att sätta mig ner och sen fick mamma köra mig(och andreas som missade bussen) till skolan.

Jag körde en dubbellektion i morse och nu har jag bokat in fler körningar men den första är inte förräns om lite mer än två veckor.

Jag har "sjukanmält" mig från teatern idag och ska plugga lite matte och skriva upp listor på vad som behöver göras så kanske jag kan börja ta en sak i taget sen.



Jag älskar min nya tröja som jag köpte för presentkortet jag
fick av Jerker i födelsedagspresent :)





Kommentarer
Pia -Smilinggirls!

Har också en sån där tröja, supersköna! :)

2011-02-28 @ 20:28:42
URL: http://smilinggirls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0