Jullov

Hejsan!
Jag har tagit lite jullov från bloggen men nu är jag back on track eller jag har inget att göra just nu!

Vi fick jullov i onsdags...började med att säga till en hemlös att det var tisdag var helt övertygad om att det var tisdag men tydligen inte....läste upp en bit av tomten i aulan 2 gånger, sån skillnad det är på samhälls avslutning och på estets hahah, på kvällen sen hämtade jag Matilda så stack vi till Nathalie där lina var... Nathalie hade fixat värsta middagen(3 rätters med meny) det var super gott! på kvällen körde vi runt lite med Jasse+3killar-lina mysig kväll:)

I torsdags var jag i stan med jerker och Jonathan för Jonathan skulle köpa kläder sen i fredags var det julmys med familjen, vi klädde granen, åt julmat och spelade spel:)

Sen på självaste julafton gick jag mamma och mormor på jympa oj vad jag måste fortsätta med det igen jag har sjukt dålig kondis och det var ju skitkul! Sen blev det Kalle anka och julfirande hos farmor och farfar med faster kusiner och viktor, fick massor av fina saker, mycket till jag ska flytta hemmifrån men även annat! Och mina föräldrar hade gjort en frågesport till mig och min bror så istället för att öppna en julklapp kunde vi få ledtrådar till ord och när vi klarat alla orden fick vi ledtrådar till en "nyckel" och när vi klarat det så trodde jag att de lurat oss för det var just det sista ordet "lurad" men nä våra julklappar från dem stod i källaren och snacka om att jag blev chockad när jag ser att jag fått en TV jag hade inte önskat mig det men blev skitglad för fjärren till den jag hade hade gått sönder två dagar tidigare!

Sen har jag bara tagit det lugnt igår och idag var jag hos mormor och morfar där Thyra rastade både mig och Jonathan! Var även på Ikea med jerker i morse och hos Andreas nu på kvällen,
Nu måste jag gå och tvätta av mig mitt smink! ( klippte även lugg förra tisdagen den är ojämn och sned men strunt samma lugg som lugg;))
(Det gick inte att ladda upp bilder nu, men ååh jag är så sugen på att träna nu!!! Har varit det sen julafton, då fick jag nya träningsbyxor haha:)) puss och godnatt;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0