Gran

Hejsan!

Ligger i sängen och ska skriva ett "brev" som är den sista uppgiften detta läsåret! MEN jag sitter fast kommer och kommer absolut ingen stans.

Igår var jag och såg Robert Gustavsson med Jerker och Familjen! Jag älskar att göra såna saker, det var riktigt mysigt, vi åt och skrattade och sen körde vi in om MAX på vägen hem hahaha och det var ganska kul för jag körde för långt ut från luckan och mamma skulle betala så ja det blev lite kaos men det gick bra.

Jag har föresten köpt en gran! ingen i min familj vill ha gran men jag älskar att ha en gran så jag fick köpa en gran om den fick plats i volvon och det fick den.

tror jag ska göra en fruktsmoothi så jag får lite energi till att skriva! Tränade igår föresten WOHO så jäääkla skönt och idag har jag träningsvärk i benen! men jag älskar gymmet speciellt när man märker att man klarar av mer och mer vikt för varje gång :D




Vill köpa nya träningskläder och jag är sugen på att få min studentmössa så jag kan bestämma
hur jag ska ha mitt hår! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0