Blöblöblö

Hej!

Jag har inte skrivit på länge då jag inte haft någonting vettigt att skriva...det har jag inte nu heller men jag väntar på att alla mina låtar ska gå in i iTunes och det tar en jäkla tid!

Kan ju börja berätta att jerkes syster ( Som jobbar på Ginatricot) hittade en sån paljettklänning och hängde undan den till mig. Tyvärr var den rent för stor i omkretsen och så kort att jag visade rumpan när jag böjde mig ner och även extremt obekväm, dock väldigt fin att titta på, men jag får hitta någonting annat till nyår helt enkelt.

Sen hade jag, Cassandra, Klara och Sofia tjejmys framför idol i fredags, vi åt massa gott och tyvärr så ringde min gamla chef och frågade om jag kunde jobba vilket förstörde kvällen lite men man surar inte när man är med så underbara vänner. När jag skulle köra hem så hamnade jag i trelleborg, en väldigt intressant resa på 1,5h då de egentligen bara tar en kvart att köra hem från Cassandra.

Jag kunde inte jobba för jag blev dålig under natten och låg och skakade så ont jag hade i min mage så fick sjuka mig både lördag och söndag. Jag hade filmmys med Pappa, Jerker och Jonathan i Lördags och bakade med Jerker och Jessica i Söndags.

Idag skulle jag och lillebror träna men halv fem påminner mamma mig om att jag skas ta den första gardasilsprutan tio i fem så det blev att strunta i träningen och ta sprutan i stället.

Jag gick ju även med stegräknare förra veckan och idag och jag kom fram till att jag går mindre än hälften så mycket som man ska på en dag, så på en hel vecka, går jag för ca 3,5 dagar vilket är sjukt! måste börja gå mer !!

Ska försöka fixa designen här igen, utan att stänga ner hela sidan när jag ska spara!

Måste köpa julklappar i veckan! Jag är helt ledig på Fredag och jag har bara en lektion imorgon :) sen så måste jag köpa gran om vi ska ha någon i år och jag älskar granar jag tycker det är supermysigt och det ger riktig julkänsla men ja nu är jag trött på att sitta här i köket och armen verker så jag får ta och förflytta mig till sängen, Inga bilder har jag heller nä...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0