trött brud

God morgon !

Det är helt sjukt vad trött jag är, jag är vanligtvis en morgon männniska som älskar att gå upp tidigt och sitta och käka frukost medans dagen långsamt försvinner från buskar och gräs, men denna sommaren har jag varit helt hopplös med det, har sovit till runt elva halv tolv tiden (brukar inte sova lägre än till 8 även om jag går och lägger mig vid 4-5 på morgonen) och jag är inte ens huingrig då och kan inte äta !

Detta kanske beror på att jag knappt har rört på mig på typ hela sommaren...

Igår var en chil dag! Sov till jag vet inte när sen hyrde jag och jerker två filmer och köpte en räkbomb och fördrev eftermiddag och förkvällen med det, sen köpte vi mat (Grillad kyckling och pitabröd mm) fixade till det och till efterrätt åt vi vindruvor,vattenmelon och granatäpple medans vi såg på en till film som gick på TV. Avslutade kvällen med lite mario spelande helt okej söndag.

Nu borde jag fixa mig för jag ska snart iväg och övningsköra för första gången på över en månad så hej jag är nervös !



Det är inte ofta mina fossingar känns små men i Jerkans skor så gör de ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0