Tosse

Hej hej hallå (Timbuktu)

Sitter i sängen och booorde gå och duscha men är så lat att jag inte pallar...

I Onsdags var jag med mamma och lille bror på Tosselilla haha skoj ! Jag körde automatare både dit och hem hehe lite läskigt men det gick ändå helt okej bra tyckte jag.

När vi väl var där så hoppade vi på studsmattor, svingade oss i lianer i Tarzan skogen, åkte karuseller, käkade god mat och badade. Det var riktigt mysigt att umgås sådär för det händer ju inte så ofta.

Vi körde även gocart haha asball :P fast jag var sämst och kom sist :P eller jag kom först men det var för att tiden var slut så alla andra körde ett varv mer än mig haha

Sen råkade jag naturligtvis snubbla och skrapade upp mit knä klumpig som jag är men det var ändå en riktigt trevlig dag !

Igår var jag på körskola sen gjorde jag ingenting och på kvällen umgicks jag med Jerker och Andreas och Arne,

riktigt bull att jag jobbar både denna helgen och nästa helg och sen börjar skolan....MEN VARJE DAG ÄR EN DAG NÄRMRE STUDENTEN WOOOHOOO ÅÅÅÅH JAG LÄÄÄÄÄNGTAR VERKLIGEN !!!






Läängtar även tills jag kan träna igen woohooo ocvh fett sugen på att tattuera mig aaaahh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0