nytt

En ny termin en ny rektor en ny årskurs en ny mentor nya klasskamrater nya kurser nya förväntningar och nya mål....

Har tillbringat största delen av kvällen till att söka jobb...har sökt på massor av olika ställen men det är egentligen bara på två ställen som jag känner mig taggad på att jobba eller kanske tre eller fyra haha...

Jag längtar efter att få se mitt schema så jag kan börja min planering, ett av mina mål är att jag ska försöka planera lära mig planera och framför allt våga planera.

Jag ska även försöka sova lagom nu haha inte för mycket och inte för lite utan lagom, och ha riktigt kul försöka gnälla mindre och se saker positivt, yes skolan är inte jätte kul men man får väll göra det bästa av det för det blir inte bättre av att klaga!

Min hanled krampar så jag ska sluta skriva nu, skola imorgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0