Ledighet kanske?

Heeej Heeej !

Har jobbat hela helgen käns det som men det har jag inte....

I fredags jobbade jag, träffade Jerker efter och vi hyrde film, sen sov vi tillsammans och jag vaknade med skallebank, mådde pyton hela dagen och missade andreas födelsedagskalas...hade feber och kunde inte somna av stressen att jag skulle upp och jobba 07.30 vaknade flera gånger och alltså jobbdagen igår var kaos inte i sig men i mig det kändes som att jag jobbader i minst 12 timmar och varje sekund var buren av en snigel.

När jag väl slutade så var det kalas för Thyra, vi dansade och sjöng till Doris och Knäckebröderna, jag verkligen älskar den tösen, fick tyvär sticka hem ganska tidigt då huvudverken tog över och det jag somnade direkt.

Jag jobbade idag igen, mådde lite bättre men landade däremot på golvet då stolen i kassa fem bestämde sig för att gå i sönder haha lite pinsamt men det gick bra.

Nu ska jag måla naglarna, eller ja först ska jag orka gå in och sen ska jag nog vila lite haha sen blir det att måla naglarna och duscha och bädda rent i sängen och slänga kläder i tvätten.

För övrigt så har min körlärare semester i TVÅ veckor till så jag ska köra med en annan kille så länge är det planerat i alla fall.

haha sen MÅSTE jag verkligen byta design här på bloggen också haha :P

Imorgon står det LEDIG på schemat och så hoppas jag att det förblir för jag är riktigt trött på att jobba nu och jag vill verkligen ta en promenad eller en joggingtur i skogen eller vad som hälst, umgås med vänner haha jaja får lyfta på röven nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0