kyss mig!

Hejsan, sitter äckligt ofräsh i min säng medans mannen kollar på F&F

Innan idag låg jag några timmar i solen tillsammans med Robinson Crusoe, har ju skjutit upp min redovisning till nu efter lovet, skulle hållt den innan men det blev inte så och naturligtvis har jag skjutigt upp det till sista minuten åååh! Jag kom ändå en bit på vägen men den är såååå tjock!

I veckan så var jag med lunda töserna på bio och middag, vi såg Kyss mig, en väldigt fin svensk film, sen käkade vi på ja vad det nu hette världens lättaste namn...

Har jobbat mina sista timmar på Coop Konsum i svedala, det känns ändå ganska bra, har varit där i typ tre år nu eller två år men tre sommrar så jag känner mig redo att söka ett nytt jobb nu

Var även på kräftskiva i farmor och farfars koloni igår vilket var väldigt mysigt, och nu ska jag snart gå och duscha och sånt för imorgon är det som sagt skola, ska köra vid åtta tiden först och börjar skolan halv tolv, det ska ändå bli skönt att få en vardag igen med mål och planering och förhoppningvis en hel del träning...

 



Kommentarer
Amanda

Gränden ( ;

2011-08-21 @ 23:31:54
URL: http://flinmedicin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0