Just dance!

Detta är en återkommande rubrik och jag är SÅ sugen på att tatuera in det på foten!

Jag sitter här men en igentäppt näsborre och hostar som en idiot, ska snart hoppa in i duchen för vi ska ha gäster ikväll. Är riktigt hungrg också!

Igår var jag med Cassandra på Fridays, vi käkade browni och tog vars en drink, jag vill ut igen när jag mår lite bättre, det tar på krafterna att vara förkyld så var kanske inte världens bästa sällskap haha men ja är redan taggad på att gå ut igen fast lite mer "på riktigt".

Det är ändå helt sjukt att de har 20till+25 typ över allt i malmö ! vi hade du och kom in för att vi bara avr två stycken med ett gäng som kom efter oss fick gå någon annan stans.

Sen läääängtar jag efter att tränna och röra på mig och känna svetten rinna och musklerna arbeta och den härliga känslan man(JAG) får av att träna.

Ska se om duschen är ledig nu men ni får ha en trevlig Lördagskväll! :D



MUMS!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0