I'm driving

Hahaha det gick inte så bra på körskolan idag och det märktes verkligen att jag inte kört på över en månad!

Gjorde tre teoriprov blev inte godkänd haha men fick ändå 58-61 rätt av 70 så är endå helt okej nöjd men måste träna på de förbaskade skyltarna.

Nu hade jag tänkt ta det lite lugnt och smälta Mozzarella pizzan som jag precis tryckt i mig, sen blir det att gå och hämta cykel och ladda på busskort och bara röra lite på sig.

Lite onödig fakta i punktformat utan punkt:
Jag lånade Jerkers cykel i morse, ställer den på busshållplatsen och sen får jag panik för jag inte hittar nyckeln, får hoppa på bussen och mamma hittar nyckeln på gräset brevid cykeln hur jag nu lyckas kasta bort den dit...

Mitt kontokort blir inte accepterat på bussen så jag får åka gratis...

Tittade på bilder på min gamla dator och insåg att jag nog lagt på mig en del de senaste två åren + att det var helr okej snyggt när jag hade långt hår innan jag klippte mig i ettan och trots att jag trivs i kort hår och bara älskar det så tror jag nog att jag ska satsa på att få långt hår till balen !

Visdomstanden på vänstersida på den övre tandraden har börjar titta(skära)fram

Ska nog fördriva matsmältandet med att leta efter lite jobb nu, det finns väldigt många jobb om man bara vill hitta det ! Kolla tex på längst ner på hemsidor där brukar det stå "jobba hos oss" alltså hemsidor som typ H&M och sånt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0