fetto

fetto svullo degklump tjockis fetknopp uppsvullen...jag vet inte vilket uttryck som bäst förklarar min ynkliga insidas syn på min utsida just nu, jag känner mig som en riktigt förfallen degklump som någon tappat men inte tagit upp för att forma till en fin och slät bulle. Varje sekund så känner jag hur mina muskler äts upp av fett som strömmar genom hela kroppen, jag känner mig svag och mjuk och otränad helt enkelt. Det blir vibrationer i det yttre lagert av kroppen när jag går för det finns inte längre en tränad yta, Min mage har fått en hel knäpp form som jag inte kan se någon logik i över huvud taget.

Man ska inte klanka ner på sig själv men jag jag blir besviken när jag sitter här och varje dag gnäller jag men det blir inte bättre jag bara växer och växer utan att göra någonting åt det.

JAG VILL BÖRJA TRÄNA OCH JAG VILL KÄNNA MIG SNYGG JAG VILL INTE HA FETTVALKAR PÅ RYGGEN OCH JAG VILL KUNNA PROVA KLÄDER OCH VARA STOLT FÖR MIN KROPP, JAG VILL KUNNA VISA MIG FÖR MIN POJKVÄN UTAN ATT SKÄMMAS OCH JAG VILL KUNNA SE MIG I SPEGELN UTAN ATT DRA DJUPA SUCKAR OCH DRÖMMA OM EN ANNAN KROPP! PT-fia SÄGER ATT VI SKA BLI DEN BÄSTA VERSIONEN AV OSS SJÄLVA OCH DET ÄR JAG INTE JUST NU! JAG VILL BLI DEN DEN BÄSTA VERSIONEN AV MIG SJÄLV OCH KUNNA ÄLSKA MIG SJÄLV OCH VARA STOLT FÖR ATT JAG ÄR JUST DEN JAG ÄR.

min dampighet beror nog lite på att mina visdomständer är på väg igen...

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0