du skyllde på min bästa vän som du desutom knullade i min säng

Känner att jag är extremt dålig på att uppdatera haha men jag jobbar och när jag inte jobbar så gör jag annat haha men ja jag jobbade i helgen lördag+söndag. Sen i måndags var jag och Jerker hos mormor och morfar ovch lekte med mormor och Thyra, mysigt jag älskar den tjejen alltså!

Sen i Tisdags så träffade jag matilda och nathalie, hämtade busskort aaahhh vi börjar TREAN vad är det liksom haha ! :P

Sen idag är det väll onsdag har jobbat 14.30-21.15 hade asmycket att göra haha skit kul ! på riktigt alltså och innan dess så övningskörde jag oooh vill ha mitt körkort nu !! :D

Läste desutom 70 sidor teori i Tisdags haha !

Nä nu får jag göra någonting vettigt hmmm ja som vaddå ?

Skolan börjar på måndag jag längtar inte men det ska endå bli lite skönt att komma tillbaka till vardagen eller när ÄLSKAR SOMMARLOV haha men har lite mål till hösten så det ska bli kul att börja med det :)

Någonting som inte är lika kul är att jag ska ha en bokredovisning första veckan när skolan börjar och jag har inte läst boken..höö

I måndags körde jag även och köpte med mig pankakssmet hem till mig och Jerker haha



Bild 1 min pannkaka
Bild 2 Pankaksröra haha mumsigt och mycket lättare att göra än pannkakor ;)
Bild 3 Jerkers helt runda pankaka somn jag fick :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0