solen värmer mitt skin...

Idag efter att jag hoppat runt lite så blev jag uppringd av min chef, jag har fått jobb och ska dit där på torsdag och sen har jag fått mitt första kvällsjobb på valborg, det stör mig inte speciellt mycket imed att jag slutar lite efter nio.

Jag gick ut och träffade tjejerna en stund, vi bara umgicks och satt och mös i solen och det betyder så mycket för mig när jag väl har tid att träffa dem, jag och nathalie satt kvar och snackade en stund efter att daniella och matilda stuckit hem.

Sen stack jag hem till Jerker där det bjöds på mat, fick sms av Cassandra då att jag gärna får lov att prova ett jobb, ska dit imorgon imed att jag inte vet hur mycket jag får på det andra.

Så efter att ha sökt/visat intresse för sju jobb så har jag nu fått två svar, jag får erkänna att jag är lite nervös inför morgon dagen men jag hoppas att det blir bra, sen måste jag ju hinna plugga teori också aaah, innan idag hade jag ingenting att göra på hela veckan och hade bara teoripluggande planerat men nu har jag hela veckan planerad haha.

puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sarapatriicia

Jag heter Sara och är en 24 årig tjej från en liten by i Skåne. Jag är utbildad lärare i fritidshem med behörighet att undervisa i idrott och hälsa åk F-6. Jag har världens bästa jobb men är för tillfället mammaledig för att vara hemma med vår älskade son som föddes i oktober 2016. Jag är gift med min ungdomskärlek och vi har precis flyttat in i vårt efterlängtade hus. Jag älskar att laga mat och röra på mig. I denna blogg får du läsa om min vardag, mina tankar, livet som mamma, fru och lärare samt om goda recept och fysisk aktivitet.

RSS 2.0